söndag 14 juni 2009

ENDAST seriösa svar, tack!

UTHYRES

Lägenhet i 2:a hand, centrala Göteborg - Vasastaden. 66 kvm, 2 r.o.k. Liten takterrass med fantastisk utsikt. 6:e våning (Hiss).

Hall: Marmorgolv
Toalett: Tvättmaskin, torktumlare, dusch
Vardagsrum: Snedtak, takfönster, trappa upp till terrass med utsikt över HELA Göteborg, parkett
Sovrum: takfönster, parkett
Kök: takfönster, diskmaskin
Stor walk-in closet finns.

Lägenheten är fin, välvårdad och unik. Måste ses. Hyra: ca 8200:-/mån. PERFEKT för par!
Inflytt: fr.o.m 1 juli 2009

Intresserad? Maila mig: markus.gisslen@hotmail.com

1 kommentar:

  1. jag er mikket serios.

    er det OK om man jobar som HORA?

    men jag tjenar mikket bra!

    skriv BARA om jag fott legenheten.

    SLUUTA! ...forlot..jag ibland hora lite roster i hovodet. (men jag tar medecin mot detta okso.

    Jag heta babushka okk bo nu i Malmo. Er do singel kansje? Jag behover dela hiran med nogon so jag kan tjenea extra till mej.

    Hej

    SvaraRadera