söndag 14 juni 2009

BETTAN KOMMER HEM IDAG!

Fredrik & Bettan i Athen 2008

Min bästa älskade Bettan som bor till och från i Athen kommer hem idag! Har saknat henne så mycket och längtat efter henne!

Fick ett sms för en stund sedan att de är i Köpenhamn, de har bilat såklart eftersom de har med sig sin hund och för att Bettan är EXTREMT flygrädd...

Hurra vad jag är glad!

Jessica missade planet från Rom igår så hon sippar nog på ett gott Amarone vin just nu...

Jessica däremot, vår älsklings Jessica, glömde bort att hennes plan till Sverige från Rom gick igår, hon satt och drack vin istället så nu får hon njuta lite extra i Italien och kommer hem imorgon (om hon inte missar det planet också...). Hoppas att hon köper med sig lite olika viner hem så vi kan ha en vinprovning snart. =)

Fredrik och jag är lediga idag, solen skiner och det är en alldeles underbar söndag! Vi ska nog ta med oss Buddhisten ner på stan och ta en köpp i sola! Sol inne, sol ute, sol i hjärta, sol i sinne!

...kanske ett glas vin ikväll... Caleo är ju alltid trevligt... sugen på en Amaretto också... får bearbeta Fredrik lite tror jag... =)

OJ! Höll på att glömma... fick en jättesnygg svart ETON skjorta av Fredrik! En "slim fit" - och den passade jättebra! Bara så ni vet så använder jag alltså SLIM-fit... haha Weeeeeeeee!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar