onsdag 6 oktober 2010

Mitt kontor

Sitter på Bee och jobbar... vi har ju liksom inga utrymmen utöver restaurangen och köket, toaletter och personalrum... ingenstans jag kan sitta ifred och jobba alltså så jag har ett bord längst uppe vid köket som jag använder, men fick lämna det en stund för folk behövde ju någonstans att sitta... detta innebar att jag var TVUNGEN att gå på stan... och jag var TVUNGEN att köpa en halsduk... =)

Lunchen är ännu inte över och fortfarande strömmar det in folk i den redan fulla restaurangen... helt otroligt!! Idag är det hemgjorda köttbullar med lingon, potatismos och gräddsås på menyn...

Det som är mysigast är att vi har så många stammisar och att vi har många damer som unnar sig en lyxig lunch med sin väninna, några glas vin till lunchen så fnissas det friskt... =) Så vill jag också ha det när jag blir pensionär!

Nu ska jag jobba vidare... måste ringa vår bredbandsleverantör på Bee, det här går ju för sakta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar