onsdag 18 november 2009

Smygätande...

Träffade Aaron en stund på Bee Kök & Bar efter att jag haft möte med ägarna där, Ulf & Sten. Det är alltid lika kul att träffa honom, har ni läst hans roliga blogg (KLICKA HÄR)?

Vi satt och blabbade om ditt och datt, mest om datt skulle jag tro...

Efter det gick jag till Hemköp för att handla lite åt vårt hungriga kylskåp, väl framme vid kassan är det alltid en j-vla massa godis som ligger på hyllorna... mitt namn är skrivet på ALLIHOPA!

Jag försöker motstå deras desperata rop: "TA MIG! TA MIG!!!" ...men helt plötsligt kommer jag på mig själv att grabba tag i en Geisha chokladkaka... jag tänker för mig själv "Om jag äter den jättefort och ingen ser mig glufsa i mig den... då är det ju som om jag aldrig ätit den..."

Och så blev det.

Alltså... det kan hända att jag tryckt i mig en chokladkaka idag, men bara om det fanns vittne till det! Är det konstigt att man blir fetare och fläskigare?

Är det det som är svininfluensan? Att man trycker i sig onyttigheter så man är fet och go till man ska ligga på julbordet med ett äpple i munnen...?

Hmmm... men håll detta för er själva är ni bussiga... vill ju inte att alla ska veta vilken dålig karaktär jag har...;)
Share/Save/Bookmark

4 kommentarer:

  1. Ha ha ha du e ju underbar, kändes som det kunde ha varit jag som skrivit dessa rader...
    Ja visst e det knäppt dom vet att många av oss inte kan undvika frestelse så dom bunkrar upp med en massa godis i kassan som ögonen kan falla på då man väntar på sin tur....
    Din hemliget är skyddad hos mig :)

    SvaraRadera
  2. Vad SÖT du är som länkar! : ) Jag pingar som bäst just nu. Ping, ping! JÄD.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hahahaha!
    Du skriver ju så fantastiskt roligt!
    Love it =)

    /Mollie

    SvaraRadera