onsdag 18 november 2009

Aktiv morgon...

Dagen började tidigt idag... byggjobbarna utanför fönstret började plocka ihop byggställningarna och det mina vänner, det måste man banka rejält för att lyckas med! Hundarna vaknade. Fredrik & jag vaknade. Bara att ge upp...

Efter att ha tagit en ganska rejäl morgonpromenad med jyckarna bryggde vi kaffe och gjorde frukost. Riktigt mysigt faktiskt och nu känns det som om denna dagen kommer att bli fantastisk!

Har redan hunnit göra en massa ärenden och svarat på mail. Många som skriver och undrar om nya klubben. Roligt! =)

I eftermiddag blir det ett möte med Ulf & Sten på Bee. Efter det hoppas jag få träffa Aaron. Har inte träffat honom sedan i lördags och börjar få abstinens! =)

Nu ska jag hälla i mig lite mer kaffe tror jag. Hej så länge!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar