tisdag 10 mars 2009

Skönt....

Bild: Bettan & jag i Aten mars 2008

....idag hade jag en ordentlig sovmorgon! Vad skönt!!! Vaknade vid kl 11 ca och hörde att Fredrik satt i vardagsrummet och tittade på TV, sedan kom han in och frågade om jag ville ha kaffe... vilken lyx!!! Jag röstar för flera sådana här morgnar!

Alldeles strax ska vi åka till Härlanda tjärn och gå med Buddha. Ca 45 minuters rask promenad runt en sjö, jättefint! Hoppas bara att det inte är "Alla-mammor-ska-promenera-runt-Härlanda-tjärn-dagen"... ibland när man går där så finns det mammor som går med sina barnvagnar, ibland 5st i bredd, jag måste altså gå ner i diket för att kunna möta dem, för tro inte att de flyttar på sig, nej, nej, nej, nej....

Saknar min bästis Bettan, vi brukade alltid ut och gå ihop innan hon flyttade till Aten. BETTAN - KOM HEM!!! I MISS YOU!!!

Ikväll jobbar jag på Gossip... kom och ta en fika, eller en drink... eller kanske sju...?? =)

1 kommentar:

  1. vad söt han är fredrik, som passar upp dig!

    vet du va?! idag är det 8 år sen jag och jeppe träffades! :)

    SvaraRadera