lördag 14 mars 2009

Hur ska det gå?


Är så nyfiken på hur det ska gå imorgon... vem ska representera Sverige i Moskva i maj? Det känns som om alla bidragen har en god chans att vinna.

RÖSTA PÅ MALENA ERNMAN "LA VOIX" IMORGON! - om vi vill ha en chans i Moskva!

Vi får se imorgon kväll... Läste på Schlagerprofilernas blogg (Ronny & Ken), de skrev lite om genrepet och att de misstänker att självaste DANA INTERNATIONAL delar ut den internationella juryns röst. Det skulle ju vara så coolt! Hon uppträdde ju i somras på Europride i Stockholm, hon var GRYM!

Kvällen på Gossip var ganska lugn. Inte så mycket folk... blir så trött på den eviga frågan gäster ställer när det är lite folk "Var är alla människor?" - Men, om jag visste det skulle jag gå dit och släpa dem till Gossip... =) Det var ju premiär på Dusty Pink på Styrbord Babord, båten vid Kungsportsplatsen ni vet, antagligen var en del folk där. Hoppas att premiären blev lyckad, hade självklart varit där om jag varit ledig.

Nu ska jag strax gå och lägga mig, hoppas att alla haft en bra kväll, trots att det var Fredagen den 13:de...

Puss & kram!

PS. Fredagen 27/3 firar vi att jag fyllt 33... varför man nu ska fira något så tragiskt... men en anledning till att festa i alla fall! Alla som vill vara med och festa är välkomna! Vid kl 21 på Gossip... om två veckor alltså...

1 kommentar:

  1. Vi har också haft det lugnt på jobbet och med det samma kommentar... "Vart är alla människor"

    Mitt svar brukar vara, om jag känner för det, att om jag kunde se in i framtiden så skulle jag förmodligen ha prickat in jackpoten på lotto istället för att stå här!

    SvaraRadera