torsdag 30 december 2010

Vidare mot Stockholm

Spelningen på club KAK´s fest på Konrad i Västerås igår gick jättebra! Mycket folk och fullt dansgolv. Blev bara bättre av att jag hade min egen ljustekniker, Micke, på plats som såg till att det blinkade och lyste precis vid rätt tillfällen. Lyxigt!

Idag tog jag en sovmorgon och missade frukosten, det ångrar jag nu när min mage skriker efter mat, men ska snart bege mig mot Stockholm så jag får väl äta nånstans på vägen.

Idag åker jag upp till Ylva & Zina, alltid mysigt att träffa dem! Världens bästa! Fredrik kommer upp ikväll också. Bara Buddha som saknas...

Imorgon ska vi på nyårsmiddag hemma hos Maria & Annika! Jag åker dock innan tolvslaget till Operaterrassen där jag ska spela på nyårsaftons största fest i hela landet tror jag!

Well, well... tack alla som bidragit till att 2010 blev ett fantastiskt år! Några av höjdpunkterna var att Fredrik och jag gifte oss, att vi fick en fin lägenhet, att BEE nominerades i två kategorier till Gaygalan och att jag själv blev nominerad i en. Har mycket att vara tacksam för och det är jag också!

Hoppas att 2011 blir ett ännu bättre år, finns bara en sak som kan göra det ännu bättre... hoppas på mammas hjälp med det...

GOTT NYTT ÅR ALLESAMMAN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar