tisdag 7 december 2010

Ledig tisdag

Ledig tisdag...

Har kollat runt lite på olika hundpensionat... vi ska ju till Stockholm över nyår och kan inte ta med Buddha, hittade ett fantastiskt som heter Hundhotellet i Kungsbacka. Ringde och fick en jättebra kontakt med kvinnan som driver det men dessvärre är det fullbokat över nyår. Typiskt! Hon hade också Rhodesian Ridgeback och ville gärna träffa Buddha ändå så på tisdag åker vi dit och hälsar på i alla fall! =)

Idag blir det att städa lite här hemma och i eftermiddag åker Fredrik, Buddha och jag till Torslanda och hälsar på kusin Anna och Matisse! Har Matisse-abstinens!!!

Tråkigt att det töar ute... gillar när snön ligger vit och det är någon minusgrad... men inte - det ska töa och bli slask istället!!!

Man kan fortfarande nominera till Gaygalan! Har du inte gjort det så gör det gärna! Har du redan gjort det så gör det gärna en gång till! =)

Jag är föreslagen av QX i kategorin "Keep up the good work" vilket jag är stolt över och i kategorierna Årets Gayställe & Göteborgspriset hoppas jag att många nominerar BEE! Skulle vara sååå kul om vi fick en anledning att åka dit....

Här kan du nominera: http://www.qx.se/gaygala_nomination.html

Vår älskade Buddha.
Bilden tog jag på Björkö förrförra sommaren.
Visst är han fin? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar