måndag 9 augusti 2010

PÅ LÖRDAG GIFTER VI OSS!

Skansen Kronan - platsen där vi gifter oss på lördag!

Efter ett års planering är det dags... på lördag ska Fredrik och jag stå på Skansen Kronan med vår vigselförrättare, Marianne, familj och vänner och säga "JA" till varandra!

Det blir ett ganska blygsamt bröllop med endast de allra närmsta på plats, sammanlagt blir vi 53 stycken.

Min bror är den ena toastmastern och vår kära vän Angela den andra. Det känns tryggt faktiskt!

Jag är övertygad om att det kommer att bli en fantastisk dag - natten också för den delen - vi ska bo i en svit på ca 200 kvadratmeter, en svit som självaste Madonna bodde i förra året... =)

Jag älskar dig Fredrik, snart är vi äkta makar!!!

3 kommentarer:

  1. Åh så glad jag blir när jag läser om ert giftemål!!!! Ni kommer att gifta er på en otroligt vacker plats...jag älskar att titta på Skansen Kronan när det är mörkt och upplyst!!!!
    Önskar er av hela mitt hjärta ett gott liv! Det är ni värda!!! Stor grattiskram från EvaMarie

    SvaraRadera
  2. Förskottsgrattis! Störst av allt ÄR kärleken =)

    SvaraRadera
  3. GUD, sa romantiskt! Önskar er all lycka, fast det har ni ju redan... :-)

    SvaraRadera