fredag 14 maj 2010

SLUTSÅLT!

Vi förväntade oss en lugn dag på Bee idag... jag skulle jobba ett extra barpass bara för skojs skull... det var nog tur!

Fullsatt restaurang och uteservering hela dagen/eftermiddagen & kvällen samt fullt i baren! Nöjda gäster och trevlig stämning! Det gick så bra att vi sålde slut på ALL mat... något som aldrig händer... jag menar, det är ett laddat kök och ändå tog allt slut... Helt otroligt! Fantastiskt! Roligt!

Jag är stolt över att jobba för ett så populärt och uppskattat ställe med underbar personal! Fan vad roligt det är!

Hoppas att detta bara är en försmak av hur sommaren kommer att bli... i så fall blir det en stressig men rolig sommar!

jag rekommenderar varmt ett besök hos oss. Prova något gott från menyn och ta ett gott vin till maten, eller en av våra många ölsorter...

Lätt att bli partisk, därför ska jag inte skryta mer, kom och avgör själv... =)



Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

  1. Ni hade massa folk men ändå stängde ni tidigt? är de inte hbt-festival?

    SvaraRadera
  2. Niklas: Dagen/eftermiddagen och tidig kväll var bra, men efter 22 var det inte en kotte på stan... Det blir fest ikväll och imorgon istället! Vi stängde kl 23 precis som vi planerat sedan länge för just Kristi Himmelfärds dagen... =)

    SvaraRadera