onsdag 19 maj 2010

Längtar...


Vad hände!? Över 20°C ute både igår och idag!!!

Nu längtar jag hem till mamma, pappa & Knarrholmen så det nästan gör ont!

Tänk att vakna ganska tidigt i stugan som ligger max 3 meter från vattnet... höra sjöfåglarna utanför fönstret... Stiga upp och gå ut på verandan och sätta sig där och käka frukost, eller kanske på bryggan samtidigt som man doppar fötterna i vattnet... Ååååååå vad skönt!!!!

Kunna gå barfota och inte behöva fixa håret... bara vara... Buddha gillar att vara där också, han brukar lägga sig på gräset i solen och där ligger han nästan hela dagarna... lathund...

Men tiden går fort och i sommar ska jag ha smesetser... nej, smerester, fan det var så längesedan så jag kan knappt stava till det... SEMESTER!!!! Vi åker dit redan till midsommar och tänkte stanna där ett tag... pyssla i stugan, sola, bada, grilla, umgås med mina päron... NJUTA!

GUD vad jag längtar!!!

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

  1. Åå va mysigt de låter =)
    Super nicet väder vi fått i Göteborg dom senaste dagarna .. ÄNTLIGEN .. hoppas bara de håller i sig // Kram

    SvaraRadera