onsdag 19 maj 2010

Denna KAN gå bra i Oslo...

Frankrike skickar i år en låt som också representerar landet i fotbollssammanhang... en låt jag rent av HATADE i början... jag börjar ändra mig... den hör till en av mina favoriter och får gärna vinna för min del... Inget musikaliskt underverk eller något extravagant men en låt som drar igång ALLA!

Jag har spelat många av årets bidrag när jag DJ:at på olika ställen, det är ingen som utmärker sig speciellt mycket men när man spelar "Allez, Ola, Olé" hoppar och skriker alla trots att de aldrig hört låten förr... den kan överraska i Oslo, kom då ihåg att jag sa det redan nu!!! =)

Varsågoda - Jessy Matador med "Allez, Ola, Olé" för Frankrike i Eurovision Song Contest Oslo 2010:


Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

  1. ja den var verkligen bra:) finns många låtar jag gillar detta året=) Måste säga att jag tycker whitney är lite tråkig. Titta gärna in på vår blogg och kommentera shoppa eller hoppa och dagens fråga!

    SvaraRadera