tisdag 2 mars 2010

Min hemliga fetish...

Idag var det att stiga upp i ottan! Klockan 06 studsade (öööhhh... nja) jag upp ur sängen och tog bilen ut till Tagene och CMS Group där vi köpt bilen. De skulle kränga av däcken, sätta på nya (både sommar- & vintergodkända däck så vi slipper byta) samt byta ena framlampan.

Det tog 1 1/2 timma! Jag har studerat varenda bil i bilhallen medan jag väntade... dessutom blaskigt kaffe i deras automat... Skönt att det är fixat nu i alla fall...

Efter det åkte jag hem och bytte bil, till Bee-bilen som jag lånade igår för att åka iväg och köpa de nya däcken mm. Den var skitig så jag har idag varit och tankat och tvättat den. Jag har en liten fetish som är att jag ÄLSKAR att tvätta bilar... det är en njutning att först se hur smutsig bilen är för att stunden efter se hur den glänser... lite udda jag vet, men det skadar ju ingen, eller hur!? =)

Snart ska jag iväg igen och hämta Sten, ni vet han som man inte får kasta runt med i ett glashus, hoppas han blir överraskad när han får se hur tjusig hans bil är nu... nytvättad och nypolerad... mmmm...

Ja, så har min dag sett ut hittills. Har lite möten och en del jobb att ta tag i i eftermiddag. Trevligt!

Solen skiner ute idag så jag känner mig full av energi!

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar