tisdag 7 juli 2009

Snart kommer Simon & Tomas!

Vi var ju hemma hos mina föräldrar på vår lilla ö Knarrholmen utanför Karlskrona i helgen. Underbart! Det är liksom vårt eget paradis på jorden.

Knarrholmen ligger mitt emellan två andra öar och har vägförbindelse. Där är jag uppvuxen som barn. Mamma & pappa bor kvar där och det är bara vi som bor på ön. Förstår ni hur skönt det är? Inga andra människor, vi kan välja vilken badplats vi vill att bada och sola vid. Det är verkligen helt unikt och fantastiskt!

Vecka 33 kommer TV 3 dit med Simon & Tomas som ska göra om i huset. Det är nämligen som så att platsen huset ligger på är så himla fin, men inredningen är från början av 70-talet... inte helt fräscht alltså... I höst kan ni se det göras om där på TV!

Min storebror, hans fru och två barn var också där. Sällan hela familjen är samlad så det var extra roligt! Mina syskonbarn, Sigge 3 år & Stella 1½, är VÄRLDENS FINASTE BARN!

Glömde faktiskt att ta bilder, men här kommer i alla fall två på syskonbarn och svägerska.

Camilla med lilla Stella i knät på bryggan

Sigge kan redan simma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar