onsdag 1 juli 2009

Jag fick minsann tårta på jobbet idag!

VÄRLDENS godaste tårta kom Camilla med idag!!!

När jag öppnade Gossip stod Camilla utanför med ett jättepaket! Hon hade bakat en tårta! Till mig!!!! Den var sååå god, ni kan inte ana!!! TACK CAMILLA!

Jag önskar jag kunde vräkt i mig hela tårtan, men den var inte liten... Finns kvar till personalen imorgon - kunde inte ta med den hem eftersom vi flyttar imorgon bitti. Saknar den redan...

Som sagt... snart går flyttlasset medvåra möbler och flyttlådor till vår nya lägenhet. Ska bli så kul - vårt eget första boende med både Fredriks och mitt namn på dörren... =)

Men innan dess ska jag och Angela till IKEA och handla sängar, rullgardiner och lite annat...

Blir en svettig dag imorgon, men Orion & Georg bär möblerna tack och lov, inte bra för en gammal man som jag att bära tungt.... ;)

God natt allihop, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar