onsdag 1 juli 2009

Guten Morgen!

Tjena, hejsan, godmorgon!

Jag har vaknat med en gnutta för mycket energi idag... vilken tur eftersom vi ska flytta idag!

Vaknade av att Buddha smög upp i sängen när Fredrik gått till jobbet. Han vet att han inte får ligga i där, men ibland tittar han med sina söta ögon, tar ena tassen i sängen, sedan andra, sedan tredje... väääldigt sakta och till slut är hela han, Buddha 45 kilo, uppe i sängen och vill gosa. Han är världens finaste hund, vem kan bli arg då?

Solen skiner, allt är packat i lådor, väskor och påsar... sista morgonen i denna lägenheten. Känns bra, men kommer att sakna den också.

Jag är ledig ikväll så vi har hela kvällen tillsammans att pyssla i vårt nya hem, vår lilla familj, Fredrik, Buddha & jag... ska bli riktigt mysigt. Imorgon jobbar jag på kvällen, sedan på fredag morgon packar vi bilen och drar ner till Karlskrona skärgård, till Knarrholmen, hem till mamma och pappa. Min storebror med fru och barn är där också. Vi ska bara ta det lugnt hela helgen, grilla och dricka öl på bryggan!

Känner att jag verkligen behöver varva ner lite, bara vara och njuta av tillvaron. Att komma hem till Knarrholmen är total avkoppling, där finns ingen stress och inga måsten. Wunderbar!

Nähä hör ni, här sitter jag och blabbar som om jag inte hade något annat att göra... men klockan är ju bara 07... kan ju mala på en stund till om ni vill... Inte? Nä, jag ska väl se om jag kan bära ner alla flyttlådor då... Puss, hej.

4 kommentarer:

  1. ja din blogga verka intressant :) helt ärligt så är jag lite svag för gaybloggar ;P fråga mig inte varför för det har jag ingen anning om :)

    förresten hur hittade du min blogg? hade varit kul att veta :)

    SvaraRadera
  2. Bära flyttkartonger i värmen, jag avundas dig verkligen inte.
    Den där bryggan lät mysigt :) den kan jag avundas dig en stund.
    Fast så stod det något om barn och med lute tur får du en precis lika skrikig dag som jag brukar ha, så då känns brygg-myset rätt ok det med *fnitter*

    SvaraRadera
  3. hoppas allt gick bra för er, att flytta och allt sådant:)

    mm, hoppas verkligen att Britney e bra nu, när ja sett fram emot det sååå länge:P hahaxD

    SvaraRadera