onsdag 15 juli 2009

Fick ett samtal...

Roger Lundgren, Hovreporter för TV4 & chefredaktör för tidningen Queen

Titt som tätt samtalas vi vid, Roger & jag, i telefon. Alltid lika trevligt, glatt och fyllt av snuskiga skämt. Roger är en fantastisk människa och en sådan person man blir automatiskt glad av.

Idag ringde Roger och var lite upprörd hur jag formulerat mig på bloggen gällande det svenska kungahuset. Jag skrev att jag var en av få som uppskattade kungafamiljen, han tycker tvärt om och att jag borde skrivit att jag är en av MÅNGA som gillar familjen Bernadotte.

Det kanske är så...

4 kommentarer:

  1. Hihi bra där. Puss. Royal R.

    SvaraRadera
  2. Hm nja... fast nä... Många vet jag inte... Du formulerade dig nog rätt från början ;) Sorry Roger.

    SvaraRadera
  3. Nu vet jag inte, tycker du ska få uttrycka dig som du vill, det är ju din blogg faktiskt. Sen är det ju många som inte gillar vårt kungahus av någon anledning, jag har inget emot det alls, tvärtom.
    Mollie

    SvaraRadera
  4. Inte så farligt fjolligt tucker jag (ang. ditt tidigare inlägg). Däremot känner jag mig som en ordentlig en, efter att nyss köpt min första femhundrakronorsbh.
    /Ines

    SvaraRadera