fredag 3 april 2009

Skumpa, snittar & snygga klockor!

Tyvärr tog jag inga bilder ikväll för jag hade fullt upp av att kolla in alla snygga klockor och den skitsnygga inredningen på NK Detail´s nya exklusiva klockavdelning! Jag MÅSTE köpa mig en klocka snart...

Jessica! TACK! TACK för inbjudan till denna fantastiska kväll! Bra livemusik, goda snittar och gott bubbel! Vilken kväll!

Vi kom dit (jag, Fredrik, Magnus & Jon) vid kl 20, trevligt mottagande, direkt fick vi ett glas champagne, därefter kom NK Details ägare fram och hälsade, mycket sympatisk och vacker kvinna, sedan mingel med snittar, exklusiv choklad och musik. Allt välorganiserat och bra!

Så många snygga klockor... dyra, men snygga! VILL HA!

Efter NK gick vi hem till Jon - vi fick se hans supersnygga lägenhet i Lorensberg, vid Heden. Nyrenoverad och med bästa inredningssmaken, blev avundsjuk som f-n... Jon satte i en Melodifestivalskiva i stereon, höjde volymen till max -sedan var festen igång! Underbart!

Ett stenkast bort ligger Caleo, dit gick vi och tog en öl eller två, sedan till Lounge(s). Takterrassen var öppen och nyinredd, jättesnyggt för övrigt... Några drinkar och shots... sedan hemgång.

I det hela taget en mycket trevlig afton!

Nu måste jag nog sova lite... ska ju jobba lite också... om man ändå kunde glida på en räkmacka genom hela livet... Go´natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar