lördag 25 april 2009

HURRA!!!

Shit vad skönt! Vi öppnar inte Gossip förrän kl 20 ikväll! Känns meningslöst att öppna kl 18 när det är så fint väder... Väldigt skönt måste jag säga! Då behöver jag inte stressa ännu på ett tag... kan ta det lugnt, chilla, slappa... bli av med baksmällan... kan inte dricka alkohol längre, det räcker ju att jag luktar på sprit så blir jag bakis. Måste ha med min höga ålder att göra.

Apropå Gossip så tror jag att det kommer att bli knökfullt ikväll, men gästerna kommer nog ganska sent, såg på statusfälten på Facebook att massor av folk ska grilla ikväll. Det är nackdelen med att jobba på krogen - man missar alla trevliga grill & vinkvällar!

Ha´re gött, hej!

2 kommentarer:

  1. Vi kan ju grilla ute i parken älskling! Jag tar med mig en engångsgrill och en flintastek! :D
    //Snelsa

    SvaraRadera
  2. Eller så tar vi och fångar ett av svinen som säkert finns i parken och grillar!!!

    SvaraRadera