fredag 24 april 2009

Händelserik Fredag!

Så var det Fredag igen! Strålande solsken och en varm balkong med nybyggt kaffe - det är livet det! Börjar dessutom inte jobba förrän vid kl 21 ikväll - väldigt skönt!

Så vad händer idag då? Jo, det ska jag tala om!!! Fick meddelande från Jean-Pierre Barda för en stund sedan, han är i Göteborg för att lansera sin nya kollektion av solbrillor - du kan träffa honom och kolla, testa, köpa brillor på Åhléns idag & imorgon mellan kl 12-17! Passa på att träffa denna fantastiska människa, denna ikon ifrån 90-talet! Han var ju en av mina absoluta idoler - alla i Army Of Lovers var mina idoler! Kunde varenda textrad.... bästa låtarna var Lit De Parade, Give My Love, Obsession, La Plage De Saint Tropez... Kolla in hemsidan, HÄR.


Jean-Pierre Barda är i Göteborg denna helgen - träffa honom på Åhléns fredag & lördag!

Ikväll är det jag som spelar musiken på Gossip! Ska bli jättekul! Hoppas det kommer lite gäster också... =)

Fia & Henkan har ju en klubb sista fredagen varje månad, Club Queer, alltid välbesökt och med olika teman. Kvällens tema är "Skotskt" så jag antar att en och annan kilt kan ses, kanske lite säckpipor och en massa whiskey... och kanske några får(skallar)... =)

Kanske drar dit när vi stängt ikväll, brukar vara kul! Kom och förfesta på Gossip vet´ja!

Fia & Henkan som driver Club Queer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar