tisdag 31 mars 2009

ÄLSKAR ATT SHOPPA!!!






Det blev en pikétröja från Fred Perry, en annan piké från Burberry, ett par dojjor från La Coste och två FANTASTISKA produkter från Biotherm - High Recharge ansiktskräm och Power Bronze (en puderborste för ansiktet, pudret ligger alltså i borsten, så kan du se så solbränd och fräsch ut - FANTASTISKT!). Älskar Biotherm mest för att deras produkter är grymma, men också för att man alltid får presenter!!! Dagens present var en necessär (vi har redan 4 eller 5 Biotherm necessärer...) fylld med produkter! Värd typ 800 eller nåt! TACK BIOTHERM!

Vi fick också inbjudan till NK Details premiär av sin nya klockavdelning som smygöppnar på Torsdag. Då ska vi dit och mingla, dricka skumpa och mumsa på snittarna... =)

Det var kul att träffa Jessica på NK en stund idag också, vi rengjorde våra förlovningsringar så de ser ut som nya nu, Jessica berättade om sin jetset helg i Basel, sydtyskland, där Breitling klockor hade en fest på ett 1500-tals slott med gratis sprit, uppträdanden... bla bla bla.... vem bryr sig liksom? Jag hade en UNDERBAR helg i Göteborg jag. Skiter väl i Breitling tjafs... jag vill ändå inte ha gratis sprit, mat, boende och all lyx man kan tänka sig, sådan är inte jag! Jag gillar att bli smutsig under naglarna och ta i lite... kämpa liksom, fattar ni? va? Basel... hahaha TÖNTIGT!

Efter en eftermiddag på Nordiska Kompagniet så gick vi till BEE BAR vid Saluhallen och käkade en supergod pasta, tror den hette Pasta Bee Beef. Gå dit och prova! Ni kommer inte att bli besvikna! Tack Kjell för oklanderligt bemötande!

Jobbat på Gossip ikväll... det var en lugn kväll... några bögar i baren, en från Spanien, så jag fick öva lite på min skolspanska, några andra bögar i lilla rummet och sist men inte minst Dejan och några riktigt gulliga bruttor! =)

Efter stängning kl 01 gick jag hem, hämtade Buddha som jag lämnade hos Janna, hon ville ha honom inatt. Nu ska väl jag sova också... känner att jag håller på att bli sjuk, vill & orkar inte det!!! Ska klunka i mig Kan Jang imorgon.

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar