fredag 13 mars 2009

5 frågor till Mattias Stafsing



Mattias Stafsing - stylist (men har i många år även jobbat som fotomodell över hela världen, detta kommer han att hata mig för att jag skriver... haha). Mattias har i många år varit Charlotte Perrellis stylist, han fixade henne till hennes vinst i Eurovision Song Contest i Israel 1999 och förra året i Serbien.
Vad tycker Mattias om schlager?

* Har du någon favorit inför finalen av Melodifestivalen på lördag?


Gillar Malena Ernemans La voix och Sarah Dawn Finers Moving on.

* Vad tycker du om årets Melodifestival?

Tycker årets festival känns lite urlakad. Den skulle behöva något nytt för att spetsa till sig inför nästa år.

* Har du någon favoritschlager genom tiderna?

En fantastisk schlagerlåt är Fredrik Kempes Finally.

* Vilken Eurovision-vinnare tycker du är den bästa någonsin?

Bästa vinnaren någonsin är såklart Celine Dion. Kommer ihåg att jag såg hennes bidrag i ett inför program och tänkte att hon kommer att vinna... The rest is history!!!

* Har du hört några av de övriga deltagarländernas bidrag till ESC 09 och i så fall finns det något bidrag du tror på?

Har inte hört några andra bidrag än men kommer att jobba med "inför" programmen som spelas in 24 o 25e i sthlm. Antar att jag får höra dom då.
Nu måste jag gå o lägga mig. Charlotte knackar på dörren i morgon bitti vid 8. Hon ska bli mörkhårig inför finalen i globen på lördag, ny stil....!!!

Charlotte Perrellis blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar