söndag 1 maj 2011

Stockholmshelg

Sitter nu på X2000 på väg hem till Göteborg igen! Helgen har varit riktigt bra!

I fredags var jag hos Jeppe & Camilla och barnen och hade det jättemysigt med indisk mat och gott vin, Jeppe och jag gick ut en liten sväng också. Roligt att umgås lite!

I lördags checkade jag in på det nybyggda Radisson Blu Waterfront - ett supersnyggt hotell med fin utsikt. Vilade lite innan jag gick till Torget och mötte upp lite vänner. Vid 21.30 var jag på Kolingsborg för att koppla in DJ utrustningen och testa ljudet. Redan tidigt fylldes "mitt" dansgolv ock det var fullt ända fram till stängning kl 05 (dock med undantag vid kl 01.30 då Danny uppträdde på scenen...).

Jag skulle vilja påstå att det var en av mina bästa spelningar och jag hade sååå kul och det var massor av roliga människor - många som jag redan kände!

Nu längtar jag hem dock... efter Fredrik och Buddha... och min säng! =)

Det är slitsamt att ligga på topp... haha

Halvtaskig mobilbild på Danny när han uppträdde

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar