lördag 13 november 2010

Underbar resa!

Hemma igen!

Har haft en fantastiskt rolig resa med Jonas & Andreas! Kryssningen var toppen och träffat mycket roligt folk och knutit en hel del bra kontakter... t.ex några kända och bra namn som troligen kommer att besöka Bee under nästa år.... =)

Spelningen igår kväll på båtens största dansgolv gick skitbra och var så jäkla rolig! Jag spelade till kl 03, då tog DJ Emil Hellman (Soundfactory) över och jag kunde umgås och ta en öl!

Som sagt en riktigt bra resa...

Imorgon är det dags för BarBee 1 år med DJ Edward af Sillén och mingelvärdinnan Miss Fluffy! Borde därför gå och lägga mig nu så jag orkar morgondagen... God natt!

Bilden är från kryssningen, till vänster Miss Fluffy, jag i mitten och Doris Divine till höger. Foto Jonas Norén.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar