söndag 2 maj 2010

Ibland får man vara sur och grinig...

Jag är en positiv människa, jag ser oftast något positivt i det mesta...

Sitter nu på tåget som arrangören till gaykryssningen bokat... Jag är inte så kräsen av mig heller, men att åka på ett intercity tåg (ett sådant tåg som stannar i varje liten håla på vägen/rälsen mellan Stockholm och Göteborg) OCH UTAN PLATSRESERVATION!!!!!! WTF!!!! Jag blir förbannad! Man känner sig inte så uppskattad direkt...

Förutom detta så var tåget innan inställt så de resenärerna får åka på detta tåget också... jag sitter nu på ett säte som åker baklänges, jag slår i knäna i sätet framför... detta trots att jag specifikt bad om X 2000 + exakta tider OCH erbjöd mig att boka själv...

Men som sagt, jag ser ju något positivt i detta... och det är.... ööööh.... jo att.... öööhh... eller??? Äsch... ibland får man vara sur, bitter och grinig och det är jag nu!

Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig! Men du kommer att vara lycklig då du kommer av tåget och får gå en härlig promenad med Buddha i solskenet. Mina tankar är med dig. *puss*

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer med föregående talare. Anna, vad söt du är! Vad roligt det var att träffa dig och Henrik igen! Kram!

    SvaraRadera