tisdag 27 april 2010

Stressig vecka med mycket resande

Känner mig lite stressad... i övermorgon drar jag till Stockholm för att spela på gaykryssningen "Gaynight on Galaxy". Innan dess har jag en hel del jobbgrejor att fixa.

På torsdag på förmiddagen går tåget (trist att de bokat ett InterCity tåg som tar 5 timmar och stannar i varenda liten håla...) och på eftermiddagen kastar Galaxy loss från Värtahamnen. Kryssningen är på 23 timmar. Lite olika artister kommer att uppträda, bl.a Fredrik Kempe, Shirley Clamp, Paula Lobos mfl.

Fredag eftermiddag lägger båten till i Stockholm igen och då är det snabba ryck till Scandic Malmen på Söder där jag ska göra en kort spelning, blir som en förfest till den officiella efterfesten som bl.a Navid Kabiri styr upp på Kolingsborg.
På lördagen blir det lite lugnare... den hade jag tänkt att spendera med min bror och hans familj som bor på självaste Stuuureplaaan... tjusigt värre!

Hemma på söndag igen...
Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

  1. Ha så kul på min gamla arbetsplats, hälsa alla i taxfreen!

    Å välkommen hit till åbo!

    SvaraRadera