onsdag 20 januari 2010

Tackade nej till två RIKTIGT bra jobb idag...

I förra veckan tog jag i hand på ett utökat samarbete med Bee Kök & Bar som eventansvarig, en tjänst som innebär en massa kul jobb med folk jag verkligen gillar. Ett avtal jag är MYCKET nöjd med!!!

Idag fick jag två telefonsamtal med erbjudanden om jobb. Två riktigt bra jobb också. Känns jobbigt att tacka nej till dem trots att jag jobbar med det jag drömt om och verkligen vill. Kan jag inte splitta upp mig i tre delar så kunde jag jobba med allt...

Känner mig smickrad att ha fått dessa samtalen idag. Kändes ändå ganska skönt att kunna svara dem med att säga att jag redan hade ett jobb jag var nöjd med!

Idag hade vi möte med en leverantör på Bee. Ett bra möte som bådar gott inför framtiden. Spännande och roligt när det är lite saker på gång, kul att jobba med människor som VILL göra saker och som inte motarbetar!

Fan, trivs ganska bra med mitt liv just nu... =)

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

  1. Trevligt att vara så eftertraktad, synd att inte alla arbetslösa är det bara, då hade det varit bättre. Ronny

    SvaraRadera
  2. Âr riktigt glad att det går så bra för dig, du förtjänar verkligen det!! Känns som om det var igår vi stod på cockpit (eller va det lollipop?!) och svepte typ 25 Tutt-Ulla på raken!! Miss lilla Ulla, hon va alltid att räkna med den lilla tuttfian! :-)

    SvaraRadera