måndag 25 januari 2010

Man blir förbannad!!!

Det finns en grupp på Facebook som heter "En död bög är en bra bög". Denna klubben eller gruppen har funnits där i några månader trots att flera anmälningar till Facebook gjorts.

För det första så blir jag arg och förbannad att det finns idioter som skapat en sådan här grupp.
För det andra blir jag förvånad att den har omkring 100 medlemmar... måste vara grottmänniskor med komplex allihopa...
För det tredje, VARFÖR tar inte Facebook bort gruppen när flera anmälningar gjorts?

Jag anmälde klubben idag och jag uppmanar alla - ALLA - att göra detsamma!


2010 och det finns fortfarande idioter som inte fixar att vi alla är olika. Säkert ett gäng finniga fula svettiga killar som fantiserar om sex med personer av samma kön, men de ska spela tuffa...

Ni vet väl att de som är mest osäkra på sin sexuella läggning är de som hävdar mest att de ABSOLUT inte är homo... stackars obildade, korkade och osäkra krakar...

Share/Save/Bookmark

9 kommentarer:

  1. Det finns många idioter där ute.

    SvaraRadera
  2. Men vad är detta?
    Tillåter Facebook hets mot folkgrupp?
    Jag blir så ledsen!

    En bra bög är alla bögar =)

    SvaraRadera
  3. Ja, det är verkligen trist att det finns människor som inte har vett att uppskatta människors olikheter utan istället måste angripa det som är olikt dem själva. Det är små rädda typer som vi egentligen ska försöka strunta i för de är inte värda att man lägger tid och energi på dem. Men jag förstår att du är förbannad! Man blir ju det....Samtidigt skulle jag vilja påpeka att du i ditt eget ordval inte är så snäll. "Säkert ett gäng finniga fula svettiga killar"... Man kan kanske inte hjälpa om man är ful, svettig eller finnig. Du likställer dessa människor med något dåligt. Det kanske inte är så smart? I övrigt är mitt råd att strunta i att vara på Facebook.
    Det är människors handlingar som är det viktiga.

    SvaraRadera
  4. Anonym: Ja, du har rätt... fel av mig att skriva "Säkert ett gäng finniga fula svettiga killar". Jag har ju själv varit en finnig, ful och svettig grabb, och det kunde jag ju inte hjälpa. Ber om ursäkt för att jag uttryckte mig dumt...

    SvaraRadera
  5. Kollade på klubben, och de flesta medlemmarna var mkt unga, ungdummar som min kloka man brukar säga. de kommer nog till bättre insikt vad det lider får man hoppas. men anonym, rädda osäkra små människor är inte att bagatellisera, det är de som blir farliga för andra här i världen.. Vi ska kanske inte strunta i dem.

    SvaraRadera
  6. Anmält gruppen och tipsat tidningar om klubben. Får vi se om det blir mer fart på facebook nu och om det blir något mer kring klubben.

    SvaraRadera
  7. Hitler var visst ganska "oskyldig" i unga år...
    Bota osäkerheten nu!

    SvaraRadera
  8. Det ligger i polisens register som ett tips. Men vad de gör vet jag inte riktigt. Sedan är tidningar tipsade och klubben får fler och fler anmälare.

    SvaraRadera
  9. Gå ur! / Lägg ner Facebook!

    SvaraRadera