torsdag 14 januari 2010

DAGENS BILD

Dagens bild är från Mars -08. Två av de människor jag älskar allra mest i hela världen! Fredrik & Bettan!
Det var en ganska blåsig dag i slutet av mars men det var ändå 27 grader. Fredrik & jag hade åkte ner till Bettan som bor i Aten för att fira Bettans & min födelsedag, vi fyller år på samma dag!
Just denna dagen gick vi genom den gamla delen av Aten, genom de små gatorna och tittade på alla fina hus. Efter en stunds promenad gick vi uppåt Akropolis och under hela tiden skrattade vi och hade så roligt. Anledningen att jag valde denna bilden idag var för att jag saknar Bettan otroligt mycket och inatt drömde jag om att hon och jag satt i hennes gamla lägenhet i Göteborg och gjorde som vi brukade göra förr i tiden... "ruttnade" och skrattade tills vi hade ont i magen och knappt fick luft.
Det är inte många människor man kan skratta med, tramsa med och samtidigt vara seriös och allvarlig eller ledsen och förtvivlad med.

Jag är lyckligt lottad att ha min Fredrik och att ha de vänner jag har. Bettan - jag älskar dig och saknar dig! Hoppas vi kan komma ner snart igen och hälsa på...
Share/Save/Bookmark

2 kommentarer:

  1. Oj, ja jag tänkte väl! Undrade varför inte ni hade någon snö! Kolla in mina vinterbilder... det är SÅ vitt! :)

    Trevlig dag, Therese

    SvaraRadera