torsdag 12 november 2009

TJOFADERITTAN - FEM FINGRAR PÅ...

...tangentbordet!!!

Idag har det varit full rulle (kanelbulle som Leo skulle sagt)!

Discokulan hänger på plats och alla som åt ärtsoppsbuffé på Bee idag fick göra det till discokulans glitter! Glamour! =)

Nu storstädning så inte Jonathan får en chock på lördag och tror att Fredrik och jag bor i en svinstia... nä, så illa är det inte, men Buddha fäller en del, så dammsuga och torka golven i alla fall...

Ska träffa Anna vid 18 på Bee. Fika, snacka skit och skratta...

Nu hinner jag inte blögga mer, eller ska jag skjuta upp städningen liiite till??? Lika bra att få det gjort, så inte Fredrik blänger mer på mig... =)

Puss, hej!

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

  1. F-n...missa jag att bifoga filen till min favvo-techno...vet inte...skickar igen....
    Egoboy

    http://www.youtube.com/watch?v=fCAqao4pScQ

    SvaraRadera
  2. Ja städa så duktigt nu!

    Jag har städat klart å ska på Arja Saijonmaa i finnbyn! Det du! :)

    SvaraRadera