tisdag 24 november 2009

Hej

Vaknade inte förrän kl 11.15 idag, trots att jag hade ställt klockan på 09.30, måste ha stängt av larmet i sömnen. I alla fall så hade jag ingen tidig tid att passa så det känns ganska skönt att ha sovit ut.

Funderar på om jag kanske skulle ta och försöka hitta mig ett deltidsjobb, några bra tips?

Ska träffa världens vackraste Erica om en stund, vi ska gå bort en sväng till Ted Bernhardz och se om Johanna har tid med en fika, sedan ska jag till BEE och träffa Sten & Jean.

Snart är det första advent... helt sjukt vad fort tiden går! Jag är inte redo för julpyssel riktigt än. Fredrik ska hem till en kompis på söndag och julstöka... haha... hoppas han tar med lite gott hem till mig, för jag kan ju verkligen behöva lägga på mig lite till... usch, jag är en fläskpadda!

På tisdag (1/12) är det WORLD AIDS DAY! En dag som uppmärksammas alldeles för lite tycker jag, så ni som läser detta - gör något! Skänk en slant till AIDS forskning. Jag rekommenderar dessa två organisationer (finns säkert många fler som är bra, men dessa två har jag skänkt pengar till) PG VÄST & LÄKARE MOT AIDS FORSKNINGSFOND!

Ha en bra dag...

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar