måndag 17 augusti 2009

TÄVLING!

Vill DU vinna Andrés Esteches nya grymma singel "I wanna be free"? SJÄLVKLART är singeln signerad av Andrés själv - tävlingen kommer att avgöras av MIG och 5 vinnare kommer att utses!

Maila dina svar till: markus.gisslen@hotmail.com - märk ditt mail med "TÄVLING".

Allt du behöver göra är att svara på några enkla frågor!
Tävlingen pågår mellan datumen 2009.08.17 - 2009.08.23!

FRÅGOR:

1. Hur många gånger har Andrés tävlat i den svenska Melodifestivalen?

A. 1 gång
B. 2 gånger
C. 3 gånger

2. I vilken svensk dokussåpa slog Andrés igenom?

A. Idol
B. Fame Factory
C. Friends



Klicka på bilden för att köpa Andrés singel

Klicka på logon för att komma till esteche-kronlunds hemsida!



Lyssna på en version av låten

Share/Save/Bookmark

3 kommentarer:

  1. Kul och en relativt enkel tävling. Med risk att jag gör bort mig om jag nu svarat fel på frågorna.

    SvaraRadera
  2. Jag är med och länkar i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/august/singel-23-augusti.html

    Du har strax ett mail!

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Har skickat iväg ett mail till dig med svaren på frågorna.

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-andres-esteches-nya-singel-i-wanna-be-f.html#comment

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera