onsdag 5 augusti 2009

Morgon stund har guld i mun???

*GÄSP*

Godmorgon... har precis vaknat av ett envist bankande... semestern är tydligen över för fasadfixarna!

Folk springer omkring på byggnadsställningar utanför våra sovrumsfönster... på femte våningen... pratar högt och bankar frenetiskt... Ett underbart och tillfredsställande sätt att få upp sina små blå på!

Nåja, klockan är ju i alla fall över tio, men jag har ju legat ganska länge och hoppats på ett slut på deras terror, men icke! Fredrik däremot, han sussar som ett barn och ser så nöjd ut. Han kanske tror att det är hans egna snarkningar som låter... =)

Har sett till att fixa ledigt nästa vecka ifrån Gossip. Kände att det blev lite stressigt annars med allt farande land och rike runt. Vi åker ju till Karlskrona (ca 45 mil) på söndag, skulle åkt hem på måndag igen, ner till Karlskrona igen på onsdag och hem igen samma dag och sedan till Malmö (30 mil) på lördagen och hem igen på söndagen... Hängde ni med? Annars kan jag sammanfatta det med EN JÄVLA MASSA KÖRANDE FRAM OCH TILLBAKA!!!

Nu ska jag istället kolla efter en stuga att hyra, så får Fredrik, Buddha & jag oss en lite avkopplande semester istället! Bra va?!

Jag hade i och för sig semester i januari - 2 veckor - och har varit ledig några dagar hit och dit... var ju i Stockholm på pride nu också, men det handlade ju nästan uteslutande om Gossip där också... Nä, jag försöker intala mig att jag är värd en veckas ledighet... men jag får ändå ett dåligt samvete...

Denna veckan jobbar jag i alla fall som vanligt, ikväll från kl 19!

Till helgen kommer Madonna till Göteborg och ska ha konsert både lördag & söndag, därför har vi en "MADONNA TRIBUTE" på Gossip på lördag! Alla som vill är välkomna!!! Läs mer på QX Gaymap

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

  1. Självklart ska du ha semester...Priden tog ju musten ur en totalt....Ha det gott!!! Kram

    SvaraRadera