fredag 7 augusti 2009

KOLLA! Jag vann en ABBA tisha!

Jag är uppvuxen till ABBAs glada toner, än idag är musiken up-to-date. Tänk vad långt före ABBA låg i tiden.

Det var en tävling på nätet där man skulle skriva sin favorit ABBA låt och en motivering till varför just den var favorit. Jag valde "Lay your love on me" med en motivering jag inte minns... idag damp ett paket ner i brevlådan med en t-shirt med texten "ABBA" i guld! Jag älskar den och ska ha den på jobbet ikväll, som jag kanske t.o.m tillägnar ABBA eftersom det är jag som spelar musiken ikväll! =) Kan man ha en ABBA t-shirt när det är Madonna helg i Göteborg?

Apropå Madonnahelg... hysterin är igång och min Gossip-telefon ringer varm... folk som vill stå på gästlistor och ha VIP treatment... det KAN hända att jag bojkottar denna helgen och låser in mig hemma istället...



Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar