onsdag 19 augusti 2009

...en tavla till...

En bekant, Anders, målar tavlor som hobby och häromdagen såg jag en bild på en av dem och jag blev kär i den direkt. Jag frågade om jag kunde få köpa den och ikväll fick jag det glada beskedet att JA det får jag!!! Tänk - två tavlor inom "ramen" av ett dygn! Jag är så lycklig över detta.

Tavlan vi fick av Janna idag är helt fantastisk! Hur kunde jag leva utan den innan?

Fasen vad glad jag är... undrar när jag får hämta Anders tavla... Längtar!

Så här ser den nya tavlan ut (0.7 x 1 m):



Share/Save/Bookmark

6 kommentarer:

  1. Ja, den tavlan var faktiskt jättefin!!
    :o)

    SvaraRadera
  2. Den gillade jag jättemycket! Hoppas ni har en fin vägg att hänga den på :)

    SvaraRadera
  3. Den var vekligen jätte snygg, tipsa honom om att skaffa en blogg och publicera tavlorna och kanske sälja dem på det viset också. Många gör ju så med sina verk ;)

    Jag jobbade på gamla goda Tip Top förr i tiden i Stockholm, det var ett bra ställe på den tiden =)

    SvaraRadera
  4. Gud va snygga tavlor... jag vill med beställa av janna ju ! haha Puss på dig !

    SvaraRadera