onsdag 29 juli 2009

Bilder från förra årets pride.

Imorgon åker vi upp till Stockholm för att gå på pride. Här är lite bilder från förra året... Ska bli så kul!!! HAPPY PRIDE!

Régina, Fridrik & jag

Förra året var jag en av deltagarna i tävlingen "Mr Gay Sweden - Välgörenhetsgalan". Den som samlat in mest pengar till aidsforskning vann. Jag kom på en hedrande andra plats efter Fredrick Federley. Tillsammans samlade vi in över 100 000 kr till forskningen!

Barry Viniker, mannen bakom europas (och världens) största site om eurovision - esctoday.com

Régina & Fridrik som tillsammans utgör gruppen "Euroband" från Island. De tävlade i ESC 2008 med låten "This is my life" & i år sjöng Fridrik bakom isländskan Yohanna som kom 2:a i ESC.

Anna, Fredrik & jag utanför hotell Norrtull där vi bodde förra året.

Anna, Barry, jag & Fredrik i pride-park

Jag & Leo på eftermiddagsmingel på tidningen QX

Jag, Primoz & Fredrik (visst har jag världens finaste pojkvän!!??)

Lizzie Disco & jag på Berns när Martha Walsh uppträdde

Share/Save/Bookmark

1 kommentar:

  1. Stilig i krona ! Prins-material alla gånger :)
    Ha det så roligt!

    SvaraRadera