tisdag 2 juni 2009

SVARA!!!

Visst är det irriterande när man försöker ringa en person och den alltid är upptagen/på ärende/på lunch/ledig... har ringt både personens kontor och mobil... "Åter kl 14" - ska bli spännande vad det blir för meddelande kl 14...

Hrmpf.... ja, ja... får väl hälla i mig en kanna kaffe nu och ta ut lillen, Buddha alltså, på en promenad.

Ikväll jobbar jag på Gossip - kom gärna förbi och säg hej! =)

Hörs sen...

PS: När jag ändå är igång och gnäller - jag tycker ni borde göra fler kommentarsinlägg... besviken på er... hahaha KRAM

2 kommentarer:

  1. Svar: Eller hur, det är viktigt att rösta!
    Men, jag har funderat lite på det där med att rösta blankt. Vad fyller det för funtion egentligen? Det spelar ju faktiskt ingen roll om man inte röstar eller om man röstar blankt - man påverkar inte i vilket fall. Känns bara som att det finns till så att de som inte vill rösta på något parti inte ska behöva känna sig som "soffliggare"... men i realiteten så blir de ju det ändå.

    SvaraRadera
  2. Det är detsamma som att lägga din protest mot politikerna... visa ditt missnöje...

    SvaraRadera