torsdag 4 juni 2009

STRÄNGELIGEN FÖRBJUDET PÅ KROGEN!!!

Kära läsare... blir man inte upprörd? Hur kan folk med? Skäms man inte? Är folk blinda? Hur i hela fridens namn kan man göra så?

Nä, jag blir så upprörd... finns det inga mode-poliser?

Inte ens om Gucci, Prada, Armani, D&G eller någon annan stor designer gjorde sådana här skulle jag ta på mig dem...

Det finns INGEN anledning god nog att tillåta dem...

Jag kan inte hindra folk från att köpa och använda dem, men jag gör allt i min makt för att utrota dessa vidriga och fula fotbeklädnader, på Gossip kommer man INTE in om man bär dem...

Vad pratar jag om? Det måste ni ha listat ut vid det här laget...

FOPPATOFFLOR kallar vissa dem, andra säger CROCS... BRÄNN SKITEN!!! FÖRBJUD DEM!

...nu är jag upprörd... ja, vi hade en gäst igår som hade sådana på sig, jag var tvungen att dela med mig av min avsky till dessa och sa också till gästen att det INTE var ok att ha dem på sig när man ska till Gossip - ICKE!

Tack för ordet. Adjöken och god natt!

9 kommentarer:

  1. Haha!
    Jag hade hållt med dig om det inte vore så att de är så förbannat sköna.... fast det är klart, det skulle mycket till innan jag valde att ha på mig dem på krogen!
    Strandplagg: Ja Partyplagg: naaaaaaaah

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag dör! på krogen? Fan va sexy!

    //www.fattybom.se

    SvaraRadera
  3. jaja..http://hurblevdetnu.blogg.se/

    SvaraRadera
  4. Finns inget värre. Hemma på vår gata i stan...när vi passerar någon med dessa Foppatofflor skriker vi gemensamt "MÅÅÅL"

    SvaraRadera
  5. Varför får man inte ha dem på på Gossip? Följer de inte klädreglerna på Gossip? Är de ohygieniska? Farliga att dansa i? Eller är det bara vissa tycker att de är fula?

    SvaraRadera
  6. HAHAHA...förstå, jag missade skornas intågande i Sverige för jag var i Finland på studieår.
    Sen kom jag hem och ser stora familjer gå i varsina färger med dessa gigantismer på fötterna.
    Och att man försöker göra det till en cool grej med att trycka på tillhörande blommor och vad det nu är.
    Inte nog med att de är fula, nu ska man klä dem likt ett kylskåp med magneter.

    En eloge till Foppa som gjort en slags Bill Gates och lanserat något över hela världen som många använder, men som hatas med. Jäkla windows som hakar upp sig hela tiden....hmpf.

    SvaraRadera
  7. Varför lägga ner energi och skriva om Foppatofflor... kolla på hur folk klä sig överlag? ska man skriva om vad varje person har på sig.. som går på Gossip!! Urtvättade t-shirts med hål i. Folk som går i seglarskor.. tex.

    Man kan tycka vad som, är hur fult som helst. Smaken är som baken.. som det alltid heter.

    Kan man inte ha Foppatema på Gossip..

    SvaraRadera
  8. Finns det på riktigt folk som försökt komma in med crocs på gossip? ;D haha

    //begreppet.blogg.se

    SvaraRadera