onsdag 24 juni 2009

Simon & Tomas ska göra om hos mina föräldrar!

Japp! Nu är det klart! Idag kom det slutliga beskedet. Hoppas det blir bra, annars åker jag på stryk eftersom det var jag som anmälde mina föräldrars hem, mitt barndomshem, till TV3 när de sökte Sveriges fulaste hem!!! hahaha

Igår var Simon, en producent & en snickare från TV3 hemma på Knarrholmen hos mina föräldrar och tittade på spektaklet! De fick bra kontakt med mina päron och de gillade stället, det är ju kanske sveriges vackraste plats att bo på, men huset är inte vackert på insidan... det ska det bli ändring på! Vecka 33 ska de spela in programmet... Fan vad roligt och spännande!

FÖRLÅT MAMMA & PAPPA!!! =)

10 kommentarer:

  1. Du är sjuk i huver markus ...sheet va kul ..:) ska du vara där och struca runt så du oxå får synas lite ...:) kram

    SvaraRadera
  2. Det TV-avsnittet får jag bara inte missa! Nostalgi! Jättefin gest av dig, tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Sv: Har du int semester än..? Kanske när industrisemestern kommer, då får du glida ut och vara äkta svensk ^^.. kul med Simon och Thomas förresten, givmildhet - verkligen!

    SvaraRadera
  4. Häftigt!! Jag frågar Henrick varje gång han kommer hem till mig hur han tycker jag ska göra om, han kommer med jättebra ideer, ibland blir de förverkligade, ibland inte, men det är jättekul när ens barn "stylar" om lite hemma hos mamma!! Jättebra initiativ från dig!!

    SvaraRadera
  5. Det är bara att hålla med, Knarrholmen är verkligen värdens finaste plats, lyxigt med en egen ö. Kommer ihåg alla barnkalas vi hade där när vi var små, din pappa hade alltid med sig roliga saker från exotiska platser han varit på som vi barn fick av och alla var jätte avundsjuka på att du hade en så cool pappa :) Du måste säga till när programmet sänds så jag kan sprida ryktet över hela Senoren :)

    Tusen kramar Hidde

    SvaraRadera
  6. Ja gud vilken rolig grej! =)

    SvaraRadera
  7. Naajs. Får ta och hålla utkik efter det :P

    SvaraRadera
  8. Tja...Fan vad nice...Hoppas dina föräldrar gillade iden....

    det e ju helt galet roligt att just ditt barndomshem skall vara med


    Grattis

    SvaraRadera
  9. Cecilia Westberg25 juni 2009 kl. 08:23

    Riktigt kul. Jag tror att de kommer att bli jättenöjda. Är ju sällan som de har gjort nånting som ej blir bra. :) Det ska bli kul att se sen. Ha det så gott! Kram Kram

    SvaraRadera