tisdag 30 juni 2009

Imorgon flyttar vi!

Nu är det tisdag, det betyder att vi flyttar IMORGON!

Vi stannar självklart i Göteborg, t.o.m i samma stadsdel (Vasastan), men lite närmre centrum... =) Närmare bestämt till Storgatan!

Har beställt flyttkillar (Orion & Georg aus Österreich) samt flyttbil, tänkte att jag bara ska sitta på en pall och peka vart de ska bära allt... och se till så att de inte tar några smygpauser eller jobbar för sakta. Man måste göra det man är bäst på, jag är bra på att delegera ut arbetsuppgifter!

Nä, skämt och sido, jag får nog skita ner mina händer också.

Idag har vi packat ner i princip allt, bara smågrejor kvar att göra. Hela lägenheten är full av flyttlådor och väskor... känns bra!

Hittade ett gammalt vykort från början av 1900-talet på nätet, huset till vänster på bilden är det huset vi ska flytta in i! =) Fashionabelt och K-märkt - fint ska det va´, i sta´n ska man bo!


Natti natti!

1 kommentar:

  1. Ja, där skymtar man ju också Vasaplatsen rakt fram. Gossip tillhör ju 1:an även om adressen är Parkgatan, tror jag?

    SvaraRadera