måndag 18 maj 2009

Vilken kväll!!!

Utanför Världskulturmuséet vajade regnbågsflaggor

Igår var vi alltså på RFSL:s mingel på Världskulturmuséet. Alltid en spännande upplevelse att gå på sådant. RFSL är ju en förening som jobbar med många viktiga frågor och som jag tycker alla borde stödja. Personligen så är jag ingen föreningsmänniska och tycker sådana här sammankomster kan vara lite jobbiga... men vi var ett glatt sällskap och det var riktigt trevligt!

Daniel, Aron, Johnny & Gaybriel åt och drack på RFSL:s mingel

Vi var där en stund, käkade lite, drack några öl och umgicks. Det är ju så sällan jag kan sitta och ta en öl med folk som i vanliga fall måste vara hemma på en söndag eftersom de ska jobba tidigt på måndagen, men igår äntligen kunde vi umgås!

Magnus & Johan

När vi tyckte att vi hade minglat klart så drog vi bort till det nya ställe Parken där Sagabar anordnade HBT-festivalens avslutningsfest och Drugbingo med Cunigundas mammor! En upplevelse måste jag säga! Helt galna surtanter som spelar bingo... underbara!

Leo B som en av mammorna i Cunigunda.

Festen var rolig, stället var jättesnyggt och personalen var väldigt trevlig! Önskar verkligen Sagabar lycka till med sina framtida evenemang där! MEN!!! Ni MÅSTE byta DJ! Herregud... han hade ganska bra låtval, men spelade ca en minut på varje låt, sedan bytte han... Varför undrar jag!? Korkat... Vår egen Aron stod inte ut, så han gick hem... trist... Vi andra bet ihop och dansade så det stod härliga till... har t.o.m ont i en fot idag.... hmmm...

Cunigundas mammor...

Jag & Max

Johnny

Måste bara säga ett stort TACK till Johnny, Gaybriel & Daniel för att ni var så gulliga i lördags när ni kom in på Gossip med en bukett rosor, för att jag varit ledsen i förra veckan. Jag blev verkligen rörd, det betydde mycket! TACK - love u guys!
Fick en jättefin bukett rosor i lördags... har världens bästa gäster... har jag sagt det förr?? =)

Share/Save/Bookmark

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar