söndag 10 maj 2009

Vad gör jag uppe redan?

Men... jag skulle ju sova ut på min lediga söndag... vad hände?

Jag vet... jag drack en redbull vid kl 01.30 inatt (utan vodka eller annan alkohol alltså), men mitt hjärta slår i 180 nu! Inte bra det där... det var en nödlösning, för vi hade sååååå mycket att göra i baren på Gossip igår, så jag var helt slut, då tog jag och svepte en burk redbull och piggnade genast till, men det straffar sig idag.

Vaknade imorse när Fredrik gick till jobbet, vred och vände en stund i sängen, men gav upp... nu sitter jag här med grusiga ögon och är egentligen svintrött! SABLAR också!!!

Ja, ja... jag får väl helt enkelt ta det lugnt idag och lägga mig tidigt ikväll.

Gårdagskvällen på Gossip mina kära vänner, var HYSTERISK! Så mycket folk, så mycket party! GOSSIP RULES!!! hahaha

Tack alla underbara gäster!

Nu: Lägga mig i sängen och kolla på tv kanske...? Ut med Buddha? Lugnt blir det i alla fall...

4 kommentarer:

  1. Sv: Jag tycker inte att deras låt i år är säkskilt bra men azerbanijan har en sjukt bra låt. Kanske t.o.m. årets bästa :)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag gick och sov igen, gjorde du?

    SvaraRadera
  3. Näää... nu ska jag handla pizza och trycka i mig, men säg inte det till nån... haha

    SvaraRadera
  4. Nedrans sablar också! Tack för igår snygging! Pussar!
    //Snelsa

    SvaraRadera