lördag 9 maj 2009

Nöjd till MAX!

Jag måste erkänna att jag stressar upp mig lite när någon ny ska jobba på Gossip. Jag tycker det är viktigt att alla som jobbar hos oss är trevliga, serviceminded och effektiva... idag hade vi en ny kille i baren - Max, även kallad "Prao-eleven". Han har jobbat i bar förr, men man vet aldrig ändå... Jag blev väldigt positivt överraskad kan jag tala om för er! Han skötte sig PRECIS så som jag hoppades! Glad, trevlig, proffsig och snabb! Han får jobba igen! Redan nästa lördag faktiskt! VÄLKOMMEN MAX! =)

Dijana & Max

Kvällen var mycket trevlig och det "råkade" bli så att jag spelade en hel del schlager... ooops!

Roligast var att det kom två SUPERTREVLIGA tjejer, och den ena frågar om jag heter Markus, jag svarar ja, och då sa hon att hon läser min blogg! Jag blev så glad! TACK tjejer - ni var verkligen kvällens höjdpunkt! =)

Roligt var också att vi hade några kända bloggansikten på besök - ESC intresserade bloggare!

Besök deras bloggar: SCHLAGERPROFILERNA & ESCPANELEN

ALLTSÅ - ännu en underbar afton i schlagerns och glädjens tecken!

Imorgon är det rajraj och DJ Aron rattar musikspakarna! Öppet 18-03.

Natti natti o tack för ikväll!

1 kommentar:

  1. yaaay!! Det var jag som frågade :p Det var min första kväll på Gossip och vi tyckte båda att det var jätte-kul, både du och Max i baren verkligen utstrålar KÄRLEK man blev riktigt glad av att se er stå där inne och digga med ett stort leende på läpparna!

    Keep it up!

    Kram Christina

    SvaraRadera