onsdag 22 april 2009

Så glad idag!!!

Fick två CD skivor igår! Inte vilka som helst, utan två CD skivor med SAMTLIGA ESC 2009 bidragen!!! Lyssnat sönder dem redan...

Den som går mest just nu är Ungerns låt - Dance With Me - såååå bra!!!

Har varit ute på promenad med Buddha, han hade en "dålig-i-magen-dag" som han har emellanåt. Vet inte vad det beror på, men ca var 7:de till var 10:de dag så kurrar hans mage jättemycket och så vill han inte äta sin mat, istället är det en viss sorts blad på nån buske som han tuggar i sig... mycket konstigt. Veterinärerna har ingen aning om vad det beror på, men så har jag hört från tre andra Rhodesian Ridgeback ägare att deras hundar gör likadant... antar att vi får leva med det. Önskar att jag hade dagar jag inte ville äta på... skulle kunna äta dygnet runt... haha

Nu har jag inte tid att blogga, nu ska jag lyssna på Ungerns bidrag igen...

Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar