tisdag 14 april 2009

På Knarrholmen!

Sitter just nu i brorsans gamla pojkrum som pappa & mamma numera använder som datarum... har varit på On Off med pappa idag och införskaffat dem en ny dator. Precis installerat allt och det fungerar bra - so far!

Idag fyller lilla mamma 64 år, var inne i stan och köpte henne en jättesnygg klänning ifrån mig, Fredrik, Jeppe & Camilla. GRATTIS mamma!

Igår körde vi ner från Göteborg... datumet var mitt lyckotal; 13. Vad händer?

När jag ligger mitt i småländska skogarna och ska köra om en slö bilist?

POLISKONTROLL! Jag blir stoppad...

Polisen talar om för mig att jag körde 28 km/h för fort, men de drog av 3 km/h... jag fick behålla körkortet men fick 2800 kr i böter... Tur eller otur? Både ock tror jag...

Nu ska vi snart käka mat, sedan ska vi ut i det vackra vädret... kanske ett glas vin på bryggan också... får se...

Bilder lägger jag upp när jag kommer hem igen.

Puss & kram!

2 kommentarer:

  1. Låter som att ni har det riktigt härligt:)
    Men 2800 är surt :(
    Kör nu försiktigt på vägen hem.
    Göteborg är tomt utan dig!

    SvaraRadera
  2. Jag säger tur! Det hade ju varit kasst att vara två killar med bil utan körkort! Fast i och för sig så hade jag ju kunnat låna den till min nya HUSVAGN som jag har köpt! Tänkte vi tre skulle dra till Klädkällaren på lördag och köpa matchande träningsoveraller och sen är sommaren räddad!
    Puss puss!
    //Snelsa

    SvaraRadera