onsdag 1 april 2009

Minns ni Club Lollypop?

Joakim & jag startade Club Lollypop 2004

Min käre bror Jeppe gjorde våra flyers

Jag & Nadja, som ni kanske känner igen från baren på Park Lane in the good old days! =)

Lille Peter var ännu mindre 2004...

Daniel & Pär - fortfarande regelbundna gäster på Gossip!

Hannes & Joakim. Hannes bor numera i Stockholm, men brukar hälsa på oss på Gossip när han är i Göteborg.

Allt såg annorlunda ut... mycket har hänt på 5 år.

Malin & Patrik! Hälsar fortfarande på ibland, inte så ofta som jag önskar dock... =)

Fredrik, Krizzan, jag, Joakim & Miss N

Stefan & jag. Stefan och jag bor numera grannar. Kan se hans balkong från våran balkong. =)

Max med vänner! Max har faktiskt släppt en grym låt om Göteborg...

Alex & Robert. Alex bor numera i Barcelona och jobbar som modell för D&G bl.a. Han brukar hälsa på de få gånger han är i Göteborg.

Ronny & Karin! Saknar er! Kom och hälsa på snart!

Robert & Fredrik

1 kommentar: