torsdag 16 april 2009

MIN BROR VAR DJÄVULENS BARN!

Jag när jag var liten - ni ser ju själva att jag redan som liten såg intelligent ut... hahaha

NU FÖRSTÅR JAG! NU HAR JAG BEVIS!!!

När jag var liten fick jag, som de flesta småsyskon, utstå MYCKET skit från min storebror!

Min bror är 4 år äldre än mig och när vi var små var vi som dag & natt. Jag var snäll och lugn medan min bror var bråkig och störig... haha

Vi bråkade mycket och ofta, jag sprang och grät till mamma och brorsan fick skäll... När jag var liten HATADE jag honom ibland. Tack och lov växte vi båda upp och idag skulle jag aldrig önska mig en annan bror eller uppväxt!

Var hemma hos våra föräldrar i veckan och rotade lite bland gamla fotografier, då hittade jag bildbevis på att min bror var en kopia av Damien - ni vet äckelbarnet i Omen filmerna som hade 666 inskrivet i huvudet och var Djävulens avkomma...

Skrattade så mycket när jag hittade bilden, tror inte ens min bror har sett den...

Kolla själva - visst ser han elak ut!? =)

Love you brusch!

Min bror som liten - en kopia av Damien - Djävulens avkomma... =)
(Visst ser han ut som ett sånt där äckligt barn i skräckfilmer som går runt med en skitvass kniv och skär hälsenan av folk... hahaha)

6 kommentarer:

  1. Haha, ja han såg verkligen ondskefull ut!!

    SvaraRadera
  2. Haha! Tycker han är en kopia av den söta men farliga ungen Gage i jurtjyrkogården!

    SvaraRadera
  3. Eller hur!!!??? Var det inte den ungen som skar i en häl-sena???

    SvaraRadera
  4. hahaha! jag skrattar ihjäl mig. hade du visat den för 4 år sen hade jag aldrig vågat gifta mig. ;)

    SvaraRadera
  5. Du har fel Markus!
    Jag vet att ni var lika gulliga BÅDA två eftersom jag träffade er flera gånger när ni var i den storleken.
    Kram Gunilla-Pernille

    SvaraRadera
  6. Markus om du inte passar dig kommer jag o snittar din hälsena!

    //brorsan :)

    SvaraRadera