onsdag 8 april 2009

Medelålders kvinnor...

Det verkar som om en del som läste mitt inlägg om de medelålders kvinnorna som var på Gossip i fredags missuppfattade vad jag menade.... har fått några kommentarer på Gossip & på facebook om just detta. Tråkigt är ju att några tjejer/kvinnor tolkat det som att jag vill göra om Gossip till ett grabb hak, det är ju långt ifrån vad jag skrev... de som läste hela inlägget förstår vad jag menade...

Alltså, vad jag ville ha sagt med det inlägget var att folk som är otrevliga mot personal eller övriga gäster inte är önskvärda. Jag värderar alla lika, oavsett kön, ålder eller sexuell läggning, men man måste visa respekt. INGEN får bete sig illa på Gossip.

I fortsättningen hoppas jag att de som kommenterar inläggen - live eller här på bloggen - läser HELA inlägget och inte bara en liten del.

Nog om det!

Ikväll var det mycket trevligt på Gossip - inte mycket folk, men bra folk! Hellre kvalitét än kvantitet! =)

Snart är det påsk.... då blir det baluns minsann!

Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar