tisdag 7 april 2009

Dagens drinktips!

Detta låter ganska äckligt, jag vet, men jag fick beställningen av en gäst på Gossip;

Gäst: Jag vill ha en Kung Fu tack.
Jag: Öööhhh... en vad?
Gäst: Dah! Vet du inte vad det är? (Suckar högt och himlar med ögonen)
Jag: Öööhhh... nä, men berätta gärna.
Gäst: Ok (besvärad) - det är tequila, midori (melonlikör) och cola.

Jag blandade ihop det och tänkte "Han bad om det, då ska han få det..." Efter stängning var jag tvungen att göra ett smakprov och testa själv - den var faktiskt RIKTIGT god!

Jag rekommenderar er kära läsare att testa denna jättekonstiga blandning av alkohol och läskeblask!

Tack Christofer - din galna finne - för tipset! =)

2 kommentarer:

  1. Blääää, jag kräks innan jag ens smakat. Hatar Tequila :-(

    SvaraRadera
  2. Som sagt är Finne. Men måste erkänna att de ska vara lite mindre teq än den du gjorde till mig Marcus
    ni som inte tål alkohol kan ju alltid sippa på cider eller vit vin

    SvaraRadera